Monday, December 22, 2008

Happy Sebab Awak dpt Kerja..


salam...

taniah sebab dpt keje mia..

hope u keje rajin...keje elok2...

kalau awk tanye saye memang saye x kasi

awk keje...tapi lepas pikir2 balik...saye kasi jugak..

banyak sebab yang saye x kasi awk keje...

tapi x apa la..pikir dengan POSITIVE..

saya harap awak dapat jaga diri dan

kerja elok2..Jangan abaikan saya..

pandai2 bahagikan mase...

antara keje dan saya...

yg penting...saya amat sayang kan awk.

5 comments:

Anonymous said...

hubby..i minx maaf kalau u marahh..emm..thanks cz izinkan i keja..i akan cuba bahagikan masa tok hubby...i ponn sayanggg sangatt ngan hubbbyyyy...sayang sangat2....percayalahhhh

ArFan said...

haloppp..wahhh mcm "cerekarama" pulak..mcm "pun..." lariiiiiiiiiiiiiiik :p btw mia, congrates to you dpt keja. Dengar ckap Nik tu, jgn ENGKAR dgn die..Bersyukur sbb nik bg keja..Nik mmg seorang yg baik hati (walaupun kadang2 tu aku terasa, dgn kata2nya yg agak pedas tuh, ahaks :)) so, gunakan manfaat n kpercayaan yg die berikan tu dgn baik :) Smoga bahagia ke akhir hayat..Doakan kami (appan@chie) jgak ye hiks!

TepungPelita said...

wah appan..mcm nk kene P je..

larikkkk

NakamicHiE said...

eewwww..pehal ni?hu4
nik,mia keja katne?

TepungPelita said...

mia keje kat KWSP jalan raja laut.!

sedih la chie...pas ni mesti jarang msj aq..