Friday, February 6, 2009

Hidup Lebih Bermakna

salam..hahah..skang hidup aku lebih bermaknaa...berlajar dari kesilapan...haha...so skang setiap detik dan setiap saat aku hidup aku bersyukur kepada ALLAH S.W.T...moga2 idup aku masih panjang...so aku nk tq kat ann a.k.a ciktemah...yg banyak sokong aku...ko saja yg yahu aku sape,ape masaalah aku..so tq sgt2...ko sorang paham aku..so skang ni biz ngan kerja...awek baru..hmmm...die girl yg baik..nice laa..banyak sokong aku...banyak nasihat aku...and dia boleh terima aku seadanya...dpt terima aku yg serba kekurangan...x hipocrit..haha...so dari 20.1.09 die jaga aku dengan baik...walau pun masa tuh kami kawan...and tq sgt2 kat die..if x ada die..aq xaxau mcm mana aku skang...so..life must go on...so...kita perlu menikmati hidup ini...so..daaaAAA~~~

0 comments: