Wednesday, February 4, 2009

I'm Back to Life

salam kepada kawan2 aku..haha..lama x update blog...biasa la..duk sedih2 putus cinta la kunun..haha...cinta tuh mcm sial...haha...x la sial mana...so kepada2 kawan2 aku..jangan tengok muka yg cantik...tengok hati...haha..muka cantik peragai mcm tuh..x yah a wehh...so skang hidup ngan tenang..lupa kan die..malas nk ingat die lagi..haha...mula2 memang susah nk terima hakikat...bila aku balik dari peneng...aku terus g bina jati diri...so..aku dah rasa tenang..bila aku ingat kat die pon..aku ISTIFAR banyak2...hahah..memang susah nk lupa...lagi2 dicurang kan...haha...patut ke ayat curang tuh.???patut2...haha......so...aku menghormati die..dan pakwe die..haha..semoga korang kekal...siyes aku ckp..aku memang x ada ape2...but now..aku dah lain...lain dari dulu...aku berkerja...walaupun kerja ngan bapak aku..x apa la..so..hope korang happy2 laa....hahaha...!!! soo...yg penting korang leh pikir la sendiri...semua alasan pergaduhan org ape2..tuh semua alasan tuk melepaskan diri die dari aku..haha...dah ada yg baru...memang la...so...hope u berubah...hahah...jangan main2 kan perasaan lelaki...so..tu u...tq coz hancurkan hati i..mia i'm back...i'm back..!!

3 comments:

ann said...

Dunia ni masih luas tuk ko jelajah nik... masih byk ruang yg kosong dalam hidop ko yg perlu ko penuh kan... bukan dengan hanya seorg pempuan ko terus rasa diri ko hancur... ko masih muda... terus kan perjuangan yg belom selesai.. tunjuk pada org sekeliling yg ko mampu berjaya! ermmmmm...........

TepungPelita said...

yaa....tq2....aku dah x kesah sgt dahh....hehe..nanti aku bawak ko jumpe die ya ann..hehehe

ArFan said...

Slm nik,

Hidup umpama roda, kadang2 di atas n kadang2 di bawah..x perlu rasa sedih, sebaliknya ceria2kn diri anda n manfaatkan hidup di dunia ni dgn sabaik2nya..jodoh di tgn Tuhan, yg penting kite sebagai umat kena sentiasa berusaha utk memperolehi sesuatu.."Usaha Tangga Kejayaan"..Dlm bahasa Arab,"Man Jadda Wajjadda"..Alhamdulillah..ahaks

-Chill-