Friday, October 17, 2008

Aku di stacyfrenz

PADA mulanye aku hanya nk berchatting di stacyfrenz...

niat asal memang nk chat je....aq bukan minat sangat pon kat stacy..

af pon x tengok...lama2 hati aku dah terpaut kat stacyfremz...

banyak rakan2 yang aku kenali di stacyfrenz...

aku mula mendekai mereka....1 demi 1 aku berkenalan...

mereka semua nye 1 kepala...

otak sempoi....

mereka lah yang merwarnai hidup aku sekarang


1.prisedent stacyfrenz ialah en.kos...

mula2 aku nampak macam sombong je...mentang2 lah hnsem...

tapi rupa2 sunguh baik hati dan suke melucah...keh keh keh...

dan dia banyak bersabar dengan kerenah aku...

tq en.kos



2.adriana....

seorang yang pakar dalam bidang2 blog2....

munkin time2 spm dulu ambik aliran blog kot...

wakak...

mula jumpe time pergi umah dia buke pose....nampak sumbung..

tapi baik hati,lemah lembut dan sopan santun....

eheheheh....

sopan ke.??


3.okf.

okf lah org pertama yang tegur aku di stacyfrenz..

jasa nye terhadap aku amat besar sekali...

kalu tidak ader okf...aku x macam sekarang...

tq okf...

salam pantai timur...


4.rio

bdk giler dota.....

memang giler...

aku x penah jumpe bdk macam nie dalam hidup aku...

melampau2 main game...

biar lah die...duit die...

bukan duit aku...

wkaka...

ryo...

kuat kan main game yeah....


5.cik temah

boleh diangap sebagai seorang kakak kepadaku...

kakak ke.??

aper2 la..mempunyai "BOYFRIEND" yang macho...

kipas weiii...

hehehe....

rajin berusha dan kuat berkeje....

6.appan

aku suke kawan ngan ko...otak ko ngan aku same gile...

wkaka...

appan yang berusia 26 tahun....

mempunyai kekasih yang berusia 18 tahun...

nk yang muda2 je..

aper2 pon appan..kawin jangan lupe ajak aku...

ok lah korang...x leh teruskan sebab kilat...nanti aku tulis lagi k..
bye all...salam...

10 comments:

Kos Serani said...

ADOI...aku pun ko carut juga kat Blog ko ni ya. Apa2 pun..thanx la kipas aku...kipas la lagi...nanti aku belanja KAKI AYAM MASAK KICHAP keh keh keh

TepungPelita said...

wakakak...

mane ade kipas2...

kaki ayam buat apa...

ehhehe....

ryomasakuno said...

nik memang kaki kipas weiii..tu mesti nk naekk pangkat lg...dah2 la tu nik...MOD + AJK popn dah cukup kn...

TepungPelita said...

sengal nyer ryo..

pandai2 pitnah...

hanya tuhan yang tahu...

tq ryo 4 the commnet..

Anonymous said...

wehhh...
asal nama aku x da..
ooo..aku bkn ajk or mod..
xpa2...sob..sob..sob

KakMas said...

NICE BLOG.....hehehe.... akak x glemer so xdela nama akak ini disebut...

but suuuuka dpt kenal nik.... xpela budak nakal pun...ye x?

Ruhaida Ishak said...

aku tade ke?
ye la..
mentang2 ko da jadiyk mod,
terus lpe kat aku en..

NakamicHiE said...

hiks!nik,jahat ko erk!hu3..nama appan ada,xkan nakamichie teda?ehehee...
"6.appan

aku suke kawan ngan ko...otak ko ngan aku same gile...

wkaka...

appan yang berusia 26 tahun....

mempunyai kekasih yang berusia 18 tahun...

nk yang muda2 je..

aper2 pon appan..kawin jangan lupe ajak aku..."
adoiiiii..mateyyy lar nik..hu3..

sopi berkata.. said...

aku xperlu ke??
smpi no 6 je??
k finee....

TepungPelita said...

wahhh...semua dalam stacyfrenz aku perlu...

sopi...wakaka...ader2 ko sentiasa dalam ingatan..