Monday, November 24, 2008

CINTA ANTARA KITA


SALAM...

genap 1 bulan aku dengan mia bercinta la konon...!!
haha...
so tadi sambil aku pergi ambik TICKET MUZIK2...
aku pon berDATING LA jugak...
bak kate org tua...meyelam sambil makan...
ehh..bukan2..sambil minum air...
heheh...so aq agak kaku la skit...sebab pestime p date niehh..
aku kan pemalu...haha...malu ke.??
so semua berjalan ngan lancar...
banyak pekara yang belaku...haha...
so aku enjoy giler la hari nieh...
haha...
walaupon kami macam x sesuai...haha...
so kami p makan A&W je...
aku bukan ada dit sgt pon...haha..
mia heppy aku pon heppy jugak...
haha...
nasib mia bukan jenis yang memilih...
kalu jenis cam 2...masak aku.!!!
hahah....
so hari ini hari paling indah dalam hidup aku...
2 ja aku nk kongsi kang korang semua...

9 comments:

Anonymous said...

blah r weh mat jiwang

zuli2 said...

wakakak nik sapa sbelah kau... wakakakakak

Joy said...

wakakkakaka nikkk x caya sungguhhh tahniahhh k...

Anonymous said...

wahhh...nik jaga mia leklok bro..jgn buat bukan2 anak org tu..hahaha =P

Anonymous said...

BILA MASA NIK KAPEL DENGAN MIA????ABIS SLAY NAK CAMPAK MANA???????????

gadis borneo said...

wau!kisah cinta yang romantis:)

hello...been here today...

Chie said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

pinbaju said...

eerrrkhhhhhh akhirnya kapel jugak korang...moga bahagia hendaknya.... aminnn..

nintendo said...

nikk ?????????
eshhhhhh