Thursday, December 18, 2008

Cinta Itu Indah


salam..

percayakah anda cinta itu indah.???

percaya lah...sebab aku sedang megalaminya

dan merasainya..mamang indah..

rasa macam nak bersama setiap masa..

rase nk berjumpa selalu...biasa la..

tengah hangat bercinta macam ni la..

cinta membuatkan kita tidak nyenak tido..

tidak lalu makan..itu lah cinta..

kalau boleh nk sms/coll jer SI CINTA kita tu.

haha...itu lah cinta..kepada yang belum menjumpai

cinta mereka...cari lah...berusha untuk cinta ada..

ada pasti akan menjumpaie nya...

10 comments:

Anonymous said...

cinta tu memang indahhh...rasa dia macam...entahlahh susah nak cakap...emm rasalahh sendirii...tapi apa yang bestt nya i sayangg sangat hubbyy i...hahha..love u hubbbyyyyy....mia

TepungPelita said...

ok b...

i pon sayang sgt kat u..

love u NUR AMIERA.

Kos Serani said...

Amboi...ni la org kata tengah mabuk cinta. Aku tujukan lagu MABUK - dari kumulan Spider utk ko NIK.

TepungPelita said...

wkakaka..

tq yeah kos..

haha...

zuhaira said...

i love too b.
haha.
ckp org, kau pn sma.
tp tkpe aku phm prasaan kau. haha

zuhaira said...

i love too b.
haha.
ckp org, kau pn sma.
tp tkpe aku phm prasaan kau. haha

TepungPelita said...

hahah...

bahaya weii..

hahah...

TepungPelita said...

hahah...

bahaya weii..

hahah...

Meen Zuleyka said...

indah la bila tak dilukai...dah gdh esok...merana cam hilang nyawa...awas jgn jd gitu...

TepungPelita said...

meen...ok2..

aku paham2..

tq yeah kasi nasihat..