Sunday, December 14, 2008

Makin hari Makin Sayang


salam...

dah lame x mengupdate blog...

biz+malas la...

hmmm.....

hubungan aku dengan mia maki hari makin mendalam

makin hari makin sayang...

hope kami dapat kekal bersama...

sebab aku betul2 sayang kan mia..

aku banyak berubah sebab mia...

aku berubah sebab aku x nak nampak jahat depan mia..

selain dari mia...aku pun kene pandai ambik hati liana..

liana adalah kakak kepada si mia...so aku kene jaga hati die jugak la..

walaupun die x suke sgt kat aku...aku rase laa..hahaha...

but die memang kakak yang terbaik dan spoting...

aku harap mia pun sayang kat aku jugak...

sebab aku sayang sgt2 kat mia...

harap kami dapat berkekalan....


6 comments:

ryomasakuno said...

jiwang siot blog nie....aduiiii...aku doakn laaaaaaa..

TepungPelita said...

jiwang....

hahaha...

tu ar pasal...

nusarina_kakmas said...

alala....comey la tu..

doa akak sentiasa ada untuk nik & mia, korang kan adik- adik akak juga (geng stacyfrenz gitu)

dah sampai seru, xde kad untuk akak, siap ko, bertawaf kita seluruh ampang tau..

eleza737 said...

hahahahhaahaa... smuga dapat amik hati liana..

NakamicHiE said...

ERK?AMIK ATI LIANA JAK KA?HUA3

Anonymous said...

I LOVE U TU HUBBBYYY....X KESAH LAHH SUMA TUU BUT I REALLYY2 LOVE UUU....MMMUUAAAAHHHHH