Thursday, January 8, 2009

awak amat Bererti bagi saya






awak insan yang bernama NUR AMIERA..amat bermakna bagi saya...awak meyinari malam-malam saya...tanpa awak..saya x munkin berubah...tanpa awak saya tidak tahu bagai mana rasa dicintai atau mencintai..awak banyak megajar saya erti cinta dan kasih sayang...saya berterima kasih kepada awak..kerana sudi menerima saya sebagai pasagan awak...banyak cabaran dan dugaan yang kita akan tempuhi....sama ada besar atau kecil...saya akan sentiasa di sisi awak..saya akan menjaga awak..tidak kira sama ada apa pun yang berlaku..saya akan jaga awak...itu janji saya...saya sedar..saya tidak la sempurna...tapi hanya satu yang saya mampu beri pada awak...hanya kasih sayang yg mampu saya beri...harapan saya..saya nak jadi pakwe awak yang TERBAIK penah awak ada...harap itu jadi keyataan...dan awak lah segalanya bagi saya...awak yang tercinta...NUR AMIERA..

3 comments:

haori said...

wah..nik mmg budak jiwang la..
hati nik mmg tisu..very romantic..wahahahaha...
ko ni romantic dalam blog je ke or ko ni mmg btol2 romantic?
huhu..pape pun...hope you 2 happy 2 gether..hehe..

zuli2 said...

wakakka... bagus nik.... aku suka la ko ni... bagus nik... brubah dah ko... jaga nur amiera kau tu baik2... jgn bagi dia kecewa wei...

TepungPelita said...

hahha,,

zul...aq memang baik..haha..

yaa...aku jaga die..haha