Tuesday, February 17, 2009

5 Tanda-Tanda Kekasih Anda Ada Pakwe Atau Kekasih Di Tempat Kerja

1.dulu masa bersama anda die pergi ke tempat kerja mesti pakai biasa2 sahaja..cth..baju biasa...seluar jeans..x pakai rantai or ape2 yg boleh nampak cantik atau bergaya...tapi setelah jumpe ngan teman baru atau kekasih baru..die mesti pakai cantik2..baju kurng ke..rantai ke..gelang ke...sebab dah ada pakwe lain ni..best nk bergaya kan..hahah...


2.susah nak ajak g lunch...banyak alasan..kadang2 kit g nk wat kejutan..kite plak dikejutkan oleh die..wakakak..mana x terkejut..sekali jalan turun lif atau g makan bersame teman baru...hahaha.....ish2...curang2...


3.masa mula2 couple..selalu buat super savers...coll..setiap malam la..x ada cridit sangup belari g beli cridit...tapi..bile dah jumpe laki lain ampes...alasan..sori besok kerje..wakak...nk save tenaga nk bersembang ngan pakwe baru nieh..hahaha..


4.dulu x pernah bosan dengan kita...kita lah terbaik untuk die.."u the best HUBBY" masa x bosan la..bile dah bosan...YER..!!! hahah...bile dah bosan cabut lari la..hahah..mesti selalu cari salah kita atau banyak alasa untuk memutuskan hubungan..hahaha..


5.bile dah ada kekasih baru org pakwe baru..mesti barang2 yg kita kasi mcm x dihargai..mcm buat2 lebih kurang je...mcm sampah...hahah...so kepada lelaki di luar sana...kasi hadiah murah2 je...or tengok la girl tuh pandai menghargae ke x...hahah...x pon kita kasi barang tuh..die suh org lain yg pakai...hahah...


so tuh je aku nk kongsi..hahaha...ayat aku mcm malas gile nieh...so baca2 la..commnet2 la..ada pendapat ke ape ke..ok...salam...

4 comments:

Anonymous said...

just remind that not every women like that...
ok nik...
mane atau kot2 salah k...
huhu

TepungPelita said...

yer..bukan semua..but aq tulis ape aku rase...kan aku ckp TANDA2 tuh..

IslandLady said...

nik... kalo aku tmbah lg boleh kan...

tnda2 kekasih nak curang....

a. si dia mntak break 1 hari... coz nak ngort org lain... hahaahaha tu tnda2 ke nik???

ahhahaa

Heartless Devilish said...

lelaki ke ppn ke.. sama je sebenarnye..
kalo dah nak curang tuh.. curang lar..
tp bukan curang sebenarnye..
dier jumper yg lagi bagos.. or lagi hebat...kerana anda bukan yg terbaik utk dirinya...