Sunday, March 15, 2009

Kenagan Bersama Kawan2

salam..apa bila anda abis sekolah atau sudah menamatkan alam persekolahan..anda pasti rindu masa bersame kawan2 anda di sekolah dulu..sama mcm aku..aku amat rindu sekali ngan kawan2 pada zaman sekolah...g sekolah same2..lari sekolah same2...g main bola wakil dearah hulu langat banyak yg di lakukan same...so aku nk kongsi pic2 lame2 aku..hehehehe...






nie pic time sekolah2 dulu..time2 nak ambik spm..hahha...ada yg duk 1 taman..ada yg kenal dari sekolah rendah..ada dari sekolah pandan mewah mula di bukak...so aku kenalkan sorang2 k..


yg berdiri dari kiri: leo,aku,adi,naim ,zuandy,pak abu,pg..


yg duduk dari kiri: gajen,ah pis,capik,ah yau ,ah sam ,mirul ,zaidi ..



rindu korang semua..but ada yg aku selalu jumpa...hehehe...







nie pertama kali aku g tengok bola ngan kawan2 aku..biasa aku g sorang2 je..kawan2 aku bukan layan sgt pon bola malaysia..die org g pon sebab ticket free...kalau x..mampos x g...hahaha...mcm2 kejadian pada malam tuh..ada yg baling botol kene org la..ape la..hahah..semua salah sape...aku jugak..sebab aku baling..mcm haram...hahaha...



berdiri dari kiri: nik7,zaidi,umar,ahpek..



duduk dari kiri: mirul ,capik..


ha...ni lah pertama kali aku ambik pic ngan artis...haha...masa nie kat KANIVEL SUKAN REMAJA KAT BUKIT JALIL..team aku dpt masok SEparuh akhir je..kalah ngan team SEKOLAH SUKAN BUKIT JALIL..haha...ape2 pon...pegalaman yg menarik..hehehe..

haaa..ni lagi 1 pic...dari klcc ke time squer..jalan kaki...dah la time bulan pose....hahaha..penat...tapi aku mcm puasa...hahahah....tapi siyes masa ni best gila..mcm2 kami buat..hehehe....

dari kiri: amir ,aish,mirul ,anip,umar,apek,aku.capik baju oren yg nampak sikit je tuh...hahah..

ni je yg aku nk kongsi ngan korang...nanti if ada masa..and aku ada jumpe pic lama2..aku wat part 2 lak..heheh...

0 comments: