Tuesday, March 17, 2009

minggu lepas

salam..hehe..dah lama x cite pasal life aku..hehe...life aku ok...ada yg x best...ada yg best...yg best sebab study aq makin ok..semua berjalan ngan lancar...yg part x best aq rindu kawan2 kat sfc..rindu nk lepak same2 ngan antie,anip,lana,sun,liza,kos,riana,sopi,mia dan bdk2 sfc yg lain..ann and appan aq selalu jumpe..x la rindu sgt..hahah..aq nak join diaorg balik pon mcm segan jerk...haha..malu...hihihi...tuh part yg x best...pasal kesihatan mcm biasa la..still bermasalah di tempat yg sama..and baru2 ni spm nyer keputusan dah kuar...so ada kawan2 aku yg ambik SPM..mia,yai,jijul,mag,nabila,eer,am..taniah sebab korang lulus dengan cermelang...hehehe..semoga berjaya dalam hidup...kepada zulpan..sori sebab x dpt g perlis ngan ko..ko tahu kan masaalh aku..so sori...umur panjang aku sampai gak sana..hehe...sejak 1-2 mingu nieh aku mcm dah fedap nk g mali..kalau g pon time2 hujan..x ramai org...haha..kalau x hujan..peh...memang malas nk beratur...pada sabtu lps..ada perlawanan bola antara MAN UTD VS LIVERPOOL...liverpool menang bergaya 4-1...hahaha..so kepada peyokong2 man utd..cuba lagi...sampai bergaduh di nz...hahaha..kelakar...so tuh je aq nk cite...hope my life back to normal..hehe...salam...

0 comments: